- Jaki jest adres strony do logowania?
Adres strony do logowania to: https://portal.pkoleasing.pl/Common/Authentication/Login
- Jaki jest mój numer login?
Obowiązuje numer login z poprzedniego systemu do obsługi eFaktur. Jest to nr ID klienta.
- Jak ustalić hasło?
W wiadomości mailowej wysłanej na adres, który wskazali Państwo do obsługi eFV, będzie podany bezpośredni link do strony pierwszego logowania. Ustalenie hasła składa się z 3 etapów:
- wpisanie numeru login,
- ustalenie swojego hasła,
- potwierdzenie hasła kodem PIN, który zostanie wysłany w oddzielnej wiadomości email na adres do eFaktury.
Hasło można również ustalić na stronie do logowania https://portal.pkoleasing.pl/Common/Authentication/Login przez opcję „Logowanie po raz pierwszy”.
- Jakie są wymagania odnośnie hasła?
Hasło musi mieć długość od 8 do 24 znaków, przynajmniej jedną wielką literę, cyfrę oraz znak specjalny. Hasło nie może zawierać loginu, nazwy firmy, imienia ani nazwiska użytkownika.
- W jakiś sposób otrzymam kod PIN do ustalenia hasła?
Po utworzeniu hasła na stronie do pierwszego logowania, kod PIN zostanie wysłany w wiadomości mailowej na adres email wskazany obecnie do obsługi eFaktur.
- Czy będę informowany o wystawieniu faktury?
Tak. Po wystawieniu dokumentu będzie wysłane powiadomienia na adres email wskazany do obsługi eFaktury.
- Gdzie po zalogowaniu znaleźć faktury?
Wszystkie dokumenty dostępne są w górnej zakładce „Płatności i faktury” – historia dokumentów po wskazaniu odpowiednich dat filtrowania.
- Kiedy faktura zmieni status na „zapłacona”?
Aktualizacja nastąpi w ciągu 48h od daty zaksięgowania środków na rachunku bankowym.
- Dlaczego kwota do zapłaty jest niższa niż kwota na fakturze?
Kwota do zapłaty jest podawana w oparciu o aktualny stan rozrachunków. To oznacza, że faktura została częściowo rozliczona, np. na rachunku widniała nadpłata i została zaksięgowana na poczet tego dokumentu, lub została wystawiona faktura korygująca, zmniejszająca kwotę pierwotnego zobowiązania.
- Jak pobrać harmonogram?
Należy wybrać z górnego menu zakładkę „Umowy”, następnie kliknąć dostępną pod każdą z umów opcję „Szczegóły umowy” i „Harmonogram spłat”.
- Czy za pośrednictwem Portalu mogę składać wnioski w zakresie obsługi umowy?
Tak. Do dyspozycji klientów jest wiele rodzajów wniosków np. w sprawach:
- zamówienie opinii o współpracy
- przygotowanie oferty w zakresie przedterminowego zakończenia umowy
- zamówienie duplikatu polisy
- zamówienie upoważnienia do wyjazdu za granicę
- zamówienie oferty zmiany harmonogramu umowy
- zgłoszenie zmiany siedziby Korzystającego