Zgłaszanie awarii poza terytorium Polski: +48 22 260 33 33
Wyjazd samochodem za granicę jest możliwy tylko po uzyskaniu pisemnej zgody PKO Leasing S.A. W tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Tam też uzyskasz pomoc w uzyskaniu dodatkowych dokumentów i dopełnieniu formalności.
- Zgłoś wyjazd:
- Infolinia CFM: 22 260 33 33 lub
- bo.cfm@pkoleasing.pl
- Podaj konieczne dane:
- numer rejestracyjny pojazdu,
- kraje, przez które podróżujesz.
- Centrum Obsługi Klienta pomoże Ci zweryfikować zakres ubezpieczenia (dodatkowe, jeśli jest wymagane, może być zawarte na Twój koszt).
- Skorzystaj z formularza, jeśli potrzebujesz upoważnienia
- Przed podróżą zagraniczną zadbaj, aby wykonać wszystkie niezbędne przeglądy i naprawy.
- W przypadku wystąpienia awarii poza terytorium Polski, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem Infolinii CFM: +48 22 260 33 33.
- Faktury za świadczenia wykonane poza granicami kraju muszą być uregulowane przez Ciebie. PKO Leasing S.A. po przeanalizowaniu zasadności powstałego kosztu, pokryje go do wysokości kosztów naprawy w Polsce.