Zgłaszanie szkody:
I. Zgłoszenie szkody
- W trosce o Twoje bezpieczeństwo i wygodę, wszystkie szkody i wypadki komunikacyjne z udziałem samochodu będącego przedmiotem umowy CFM zgłaszaj pod numerem Infolinii: 22 260 33 33.
II. Wybór warsztatu
- W przypadku zaistnienia szkody zapraszamy do skorzystania z dedykowanego serwisu blacharskolakierniczego. W ramach korzyści zapewniamy:
- bezpłatny samochód zastępczy na cały okres trwania naprawy,
- rozliczenie podatku VAT przez PKO Leasing S.A.
III. Naprawa i odbiór auta
- Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzgodnienia miejsca, terminu i sposobu dostarczenia samochodu do warsztatu oraz ewentualnego podstawienia auta zastępczego (jeżeli umowa to przewiduje).
- Najpóźniej w dniu odbioru samochodu z warsztatu przekaż do niego:
- oryginały formularzy zgłoszenia szkody,
- kserokopie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego (potwierdzone za zgodność),
- inne dokumenty związane ze szkodą (oświadczenie sprawcy, notatka sporządzona przez policję itp.).
Skradziono mi auto
- Niezwłocznie – najpóźniej w ciągu 6 godzin od uzyskania wiadomości o kradzieży, włamaniu czy akcie wandalizmu – zgłoś ten fakt na policję.
- Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (Infolinia CFM: 22 260 33 33); skorzystaj z pomocy konsultantów.